11 września 2013

Cytrynowa Kawa Mrożona

Cytrynowa kawa mrożona, lubię:-)
Ha, zaskoczyłam?:-)
Można powiedzieć moja wariacja na temat mrożonej kawy.
Jakiś czas temu pisałam o kawie mrożonej, wersji podstawowej - hmmm, według mojej opinii:-)
Kontynuując temat soku cytrynowego LIMMI, postanowiłam sprawdzić czy ów sok nada się do Cytrynowej Kawy Mrożonej.
Trzeci przepis - a właściwie nie przepis, tylko pomysł - to właśnie Cytrusowa Kawa Mrożona.
Dodałam LIMMI do kawy mrożonej, lubię takie połączenia, bardzo smakuje mi także kawa z pomarańczą i cytryną. Tym razem nie miałam pomarańczy, ale LIMMI zdało egzamin w 100% nadając cytrusowego smaczku:-)
Do owej kawy daję:
- kawę rozpuszczalną
- odrobina wody
- zimne mleko
- sok z cytryny LIMMI
- kostki lodu (fajnie jak są fantazyjne w kształcie, kolorze)
- ja piję na słodko, więc cukier do smaku:-)
 
Moja mrożona kawa cytrynowa to zwykła kawa rozpuszczalna zalana naprawdę niewielką ilością wody, tylko żeby kawa się zaparzyła (znaczy rozpuściła:-). Słodzę do smaku i uzupełniam mnóstwem zimnego mleka, sokiem z cytryn LIMMI i kostką fantazyjnego, niebieskiego lodu :-)
Łasuchom polecam dodać do tej kawy chmurkę bitej śmietany oprószyć kakao i kandyzowaną skórką pomarańczową :-)
Póki mamy jeszcze lato i dni są mimo wszystko ciepłe zapraszam na Cytrynową Kawę Mrożoną z sokiem LIMMI.

Smacznego :-)

2 komentarze:

  1. A takiej jeszcze nie próbowałam, mam sporo do nadrobienia. Od siebie z kolei mogę polecić kawę Izzo od https://www.cafesilesia.pl/pol_m_KAWA_WSZYSTKIE-MARKI_KAWA-IZZO-200.html Smakuje wybornie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Polecam spróbować, również świetnie smakuje :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...