11 września 2013

Mufinki cytrynowo - miodowe z rodzynkami i miodowymi kółeczkami

Niedawno miałam przyjemność przetestować sok z cytryn LIMMI. Produkt bardzo mi się podoba i uważam go za godny polecenia. W poręcznym opakowaniu znajduje się prawdziwy sok wyciśnięty z cytryn. Pachnie naturalnie i ma mętny, naturalny kolor, smakuje jak prawdziwa cytryna. Dałam nawet mężowi do spróbowania i powąchania - stwierdził dokładnie to samo, co ja :-) Na opakowaniu napisane jest, że w buteleczce znajduje się sok wyciśnięty z kilograma cytryn i wygląda na to, że producent nie kłamie:-) Sok jest wydajny i bardzo aromatyczny. Z tyłu opakowania znajduje się sporo propozycji, do czego można użyć LIMMI – między innymi do sałatek, lemoniad, drinków, drobiu, ryb, owoców morza…
Ja, póki co, zrobiłam z niego użytek w kilku potrawach, które po kolei przedstawię:-)
Na pierwszy ogień idą mufinki cytrynowe, które wyszły naprawdę pyszne!!! :-)



Mufinki cytrynowo - miodowe z rodzynkami i miodowymi kółeczkami
Bajkowe babeczki cytrynowe z sokiem LIMMI



Składniki:

- 1 szklanka cukru
- 2 szklanki mąki
- 2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1 jajko
- 1 szklanka mleka
- 1/3 szklanki oleju
- 4 łyżki miodu
- 1 garść Rodzynek lub orzechów
- 2 garść Miodowych kółeczek śniadaniowych
- 5 łyżek Soku z cytryn sycylijskich LIMMI




Wykonanie:

1. W dwóch naczyniach osobno mieszam suche i mokre składniki.
2. Następnie łączę je ze sobą i dokładnie mieszam dodając rodzynki (alternatywą są orzechy)
3. Miodowe kółeczka dodaję do ciasta tuż przed wlewaniem do foremek, wówczas kółeczka nie zmiękną
   i pozostaną chrupiące.
4. Babeczki piekę w temperaturze 180 stopni przez ok 20 – 25 minut.
5. Po ostudzeniu przyozdabiam (tu już inwencja twórcza dowolna, rzecz jasna):-)
Moje są pokryte cytrynowym lukrem barwionym, który zrobiłam z białka, cukru pudru i soku LIMMI.
Kolorowy zawrót cytrynowych mufin:-)

Cytrynowe babeczki LIMMI kuszą - pycha!!!















Smacznego :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...