12 kwietnia 2013

Porządków początek.

Dziś jest Dzień Czekolady. Moja pycha:-) 
Idealny moment na rozpoczęcia spisywania moich ulubionych przepisów w jednym miejscu.

Blog zatem powstaje z potrzeby uporządkowania moich ulubionych przepisów, to będzie taki mój e-zeszyt z ulubionymi przepisami:-)

Przepisy są począwszy od mojej mamy, poprzez bliskich, znajomych. Bywa, że je modyfikuję z różnych powodów i z różnym skutkiem;-) Szczególnym wyzwaniem jest moja koleżanka, która ma nietolerancję glutenu. Gdy ma mnie odwiedzić, staram się, aby deser był bezglutenowy.

Moje ulubione, czyli te które szczególnie przypadły mi do gustu, i chcę do nich wracać, niezależnie od tego w jakim miejscu na świecie będę. Wystarczy, że włączę sobie mój e-zeszyt i gotowe. Łatwiej będzie z podawaniem przepisu bliskim i znajomym.

No może nie tak prędko e-zeszyt będzie zapełniony, ale z czasem…, choć jak to w życiu ciągle coś nowego poznajemy, dzięki temu wciąż się rozwijamy tak i mój e-podręczny pamiętnik z przepisami też. Znaczy się, mam taką nadzieję:-)

OK, koniec tego gadu gadu. Czas zacząć porządek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...